niedziela, 5 czerwca 2016

Witamy Adrię i Paryż w Rzeszowie.



Stało się – orzeł wylądował.

A jak mi nie wierzycie to nagrałem filmik – wieje i trzęsie, bo kalkulatorem nagrywałem i z rąsi ;) ale udokumentowałem dla potomnych.


Odkąd euroLOT przestał istnieć, to było chyba najbardziej wyczekiwane połączenie z Rzeszowa – dzisiaj stało się ono faktem.  Równo o 16.50 wylądował samolot Adrii, numer rejsu JP325. Z okazji dziewiczego rejsu maszyna została przywitana salutem wodnym. „Eskortowany” przez samochód Follow Me, 70-miejscowy Bombardier CRJ-700 przejechał przez łuk wodny w wykonaniu jasionkowych strażaków z Lotniskowej Służby Ratowniczo – Gaśniczej. 

©latamzrzeszowa.blogspot.com

Pewnie zastanawiacie się ilu pasażerów skorzystało dzisiaj z Adrii. Niestety, handling zasłania się tajemnicą, ja nie miałem czekolady dla pani na odprawie, a moje maślane oczy nie wzruszyły pracowników lotniska. Twardych danych brak. Naliczyłem 25 osób przylatujących z Paryża i 12 wsiadających w rejs do stolicy kraju w którym je się żaby, ślimaki i tym podobne egzotyczne przysmaki. Słabo? I tak i nie. Na pewno sporo lepiej niż w Łodzi, gdzie 2 dni temu Adria zainicjowała tę samą trasę. Wierzę jednak, że  czasem połączenie do Paryża zyska na popularności w obu miastach. Pasażerowie są zadowoleni z Adrii i dają temu wyraz na jasionkowym fejsbuku:




Adria – słoweński narodowy przewoźnik łączy stolicę Podkarpacia ze stolicą Francji 2 razy w tygodniu – w soboty i we wtorki. Ceny biletów zaczynają się od 99€ w obie strony. W cenie biletu mamy wliczony bagaż 23kg plus 8kg bagaż kabinowy. Dla miłośników zwierząt dobra wiadomość – ADRIA zezwala na podróż z kotem, psem czy innym pupilem. W tanich liniach tego nie macie.  Linia jest członkiem największego sojuszu linii lotniczych Star Alliance, jeśli ktoś z Was często podróżuje na pokładzie samolotu członka Star Alliance (np. LOT, Lufthansa, Adria czy SAS) to warto sobie wyrobić kartę Miles-and-More.

©latamzrzeszowa.blogspot.com

Niestety, nadal nie ma możliwości zakupu biletu z przesiadką w Paryżu CDG tak, aby polecieć dalej w świat liniami sojuszu Star Alliance. Dziwi to, bo sam słyszałem 2 miesiące temu na konferencji prasowej w Jasionce, jak prezes Adrii akcentował posiadanie umów interline i codeshare z innymi przewoźnikami i to jakie możliwości otwiera to przed pasażerami.  Niedopatrzenie, zagrywka marketingowa czy zwykła ściema? Nie wiem.


Bilety możecie kupować w biurach podróży, a także w internecie,  na stronie internetowej Adrii lub na SkyScanner. Polecam SkyScanner:


Dodatkowo końcem maja Adria Airways wrzuciły promocyjnie dodatkową pulę biletów w cenie 99 euro za rejs tam i z powrotem z wliczonym bagażem 23+8kg.  Kto pierwszy ten lepszy! Jeśli potrzebujecie wynająć samochód w Paryżu lub Rzeszowie to najtaniej zrobicie to ---> TUTAJ

O tym, że bilety do Paryża w tanich liniach (od nas najbliżej z KRK) wcale nie są tańsze niż rejsy słoweńskiej linii z Rzeszowa pisałem wkwietniu TUTAJ. Będzie mi miło jak rzucicie okiem, a jak udostępnicie u siebie na fejsiku.  

I pamiętajcie - najlepsze kasztany są na placu Pigalle, a najlepsze zapiekanki na placu Dworcowym. W Rzeszowie, rzecz jasna ;)


Kilka fotek z lądowania pierwszego rejsu z Paryża CDG:

©latamzrzeszowa.blogspot.com

©latamzrzeszowa.blogspot.com

©latamzrzeszowa.blogspot.com

©latamzrzeszowa.blogspot.com

©latamzrzeszowa.blogspot.com

©latamzrzeszowa.blogspot.com

©latamzrzeszowa.blogspot.com

©latamzrzeszowa.blogspot.com

©latamzrzeszowa.blogspot.com

©latamzrzeszowa.blogspot.com

©latamzrzeszowa.blogspot.com

©latamzrzeszowa.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Latam z Rzeszowa